2013年9月24日 星期二

15分鐘可令肌膚水份飽滿 - 日本NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱

踏入秋冬天皮膚既水份流失量會愈黎愈多要急救肌膚缺水問題我找到一個抵用既護膚品,又可以當面膜用亦可以當面霜用的佢就係來自日本既NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱.

我早前亦試過另一個NTP面膜粉超好用我自己都回購了2今次試了全新系列的AVM EGF產品加入左EGF表皮生長因子, EGF係人體分泌的一種重要的生長因子年齡愈大就會愈黎愈少,所以要提早補充EGF, 皮膚無甘快老化架!


佢就係NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱!
產品包裝全部都係日文及英文好彩盒內有一本含中文的說明書!

NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱集多功能的活膚水嫩啫喱內含納米科技技術輔以透明質酸澤潤肌膚結合發揮優越的補充和保水雙功能效果能提升肌膚水份之貯藏能力。此外啫喱蘊含表皮再生因子(EGF)精華能加速肌膚新陳代謝和活化能力展現肌膚自然的水潤及通透明亮感令肌膚猶像天蠶破繭之脫胎新蛻變。
佢既主要成份包括有:
納米膠原蛋白 : 令肌膚變得豐滿及柔軟
可滲透入肌膚的透明質酸 : 潤澤肌膚
磷脂質 : 防止肌膚粗糙及使之健康
表皮生長因子 (EGF) : 加速表皮組織新陳代謝,更生和活化,令肌膚變得柔滑

NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱係一個透明淡香, GEL狀的產品我就用佢試過2種使用方法~~

方法一先搽上自己既精華後再用佢做面霜只需要用少少份量搽薄薄一層最可因為質地係gel佢既滋潤度十分之高搽太多會好笠的2天皮膚水份仍然充足!
方法二做急救mask, 佢可以代替曬化妝水乳液面霜及精華素我試過搽一層厚厚的係肌膚最乾及毛孔粗大既位置, 15分鐘後清洗皮膚好似飲左十杯水甘呀!!! 水份飽滿毛孔收細肌膚透亮超正!!!! 1星期做2次急救mask, 肌膚必定keep得好好!
NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱的售價不算貴家中有一瓶看門口有大節日及大事前要做急救就無煩惱啦!


NTP AVM EGF Precise Aqua Gel活膚水嫩啫喱 $480/50ml (現雅施化粧品中心特價$384)

雅施化粧品中心http://www.aster.com.hk/
雅施化粧品中心 Facebook: https://www.facebook.com/aster.cosmetic

沒有留言:

張貼留言