2013年9月8日 星期日

腸道健康小秘方 - 美達施 Fibresure 天然水溶性纖維

腸道疾病與糖尿病、高血壓、心臟病、精神疾病及各種癌症息息相關腸道健康整個身體既健康有著緊密既關係腸道內的腸道毒素會引發體內的慢性發炎﹐慢性發炎又進一步誘發心臟病、癌症、糖尿病或肥胖等等各種疾病所以好好保護腸道係每日必要做的!


美達施今年推出了全新Fibresure纖維產品幫助大家更容易改善腸道健康問題.
Fibresure100%菊糖纖維天然無添加!Fibresure不含脂肪、麩質和添加糖份。Fibresure不含添加味道和易於溶解能加入清水以致飲料(無氣)及食物讓你高纖與美味同時兼得更可以DIY自己既高纖食譜添。

Fibresure既主要成份係Inulin(菊糖)由菊苣根部(Chicory root)所萃取出來因此也常被稱為菊苣纖維屬於水溶性纖維類別。

由於菊糖不會在胃或小腸被分解或消化因此可以完整進入大腸並選擇性地刺激某些益菌(如:雙歧桿菌  Bifidobacteria)的生長益菌數量增加有助抑制壞菌生長同時剌激免疫系統和幫助鈣質吸收從而促進腸道健康。

而且不同醫學研究顯示配合高鈣飲食菊糖有助幫助鈣質吸收及協助維持免疫系統添!
一瓶Fibresure大約有55次用量而且每1滿茶匙(大約3.5克)含有3.1克水溶性纖維.
我每天就會用1滿茶匙既Fibresure加入清水中拌勻後飲用水中只帶有少少雲呢拿香味小朋友都一定鍾意飲!
今次Fibresure聯同JESSICA安排左一個烹飪活動俾大家使用Fibresure加入自己既菜色內.

今次既烹飪活動主題係「夏日輕食」45分鐘時間去準備自己既菜色我就諗左整輕食春捲 木瓜乳酪!

輕食春捲包括大量不同顏色既蔬菜包括生菜青瓜紅椒紫椰菜仲有蛋肉鬆雞肉及少量芝麻及蛋黃醬.

我先將蛋煎成蛋皮及把雞肉煎熟就可以用蛋皮包起切成條狀的食材再加上少量蛋黃醬芝麻同Fibresure, 卷起再切件即可多出既食材可以用春卷皮包起同樣美觀好味!
另外飲品就係去子既木瓜切粒後加入乳酪及鮮奶用攪拌機打好即成!
JESSICA還安排了營養師及食物造形師為我地既菜色評分同時講降Fibresure既產品資料及教我地點樣為食物造形.

更多謝營養師對我既菜色既讚賞讓我取得最有營菜式大獎!!

每日多食高纖食物唔但止可以健康腸道仲有助皮膚既健康!



美達施網址 :
http://www.metamucil.com.hk

SASA, 屈臣氏藥房等都可以買到美達施架!!

免責聲明:
產品由 JESSICA 美達施品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言