2013年9月20日 星期五

與藝人一起分享美肌秘密 - TefuTefu™ Skin Care美肌V面約會

早係2-3年前已經有留意到香港引入左一個新既護膚品牌 - TefuTefu亦試過其產品到依家我都仲用緊佢既香薰油為我既屋企添上香氣~

TefuTefu 在日語古文中是「蝴蝶」的意思。TefuTefu™認定了每一位女士就如蝴蝶般美麗動人獨特且富有色彩。TefuTefu 的產品系列有不同的天然花香而且產品都係韓國製造既.

係上星期既TefuTefu Skin Care美肌V面約會入面4位藝人及3位美容達人一齊分享TefuTefu既美肌秘密包括有文凱玲Connie石天欣Tina夏尉喻Barbie李綺雯、港澳著名化妝師、博客/專欄作家及小說作者. Connie/Tina/Barbie更即場演出3段話劇同時有即場小遊戲及TefuTefu導師教導護膚步驟.

現場仲有即影即有相機石天欣勁Nice, 同大家影左好多相呀!
今次帶了幾樣產品返屋企慢慢試主打係白之水滴同埋蜂毒塑型緊緻睡眠面膜!

TefuTefu 經過多年的深入鑽研研製出獨特的 TEHEPTAD 深層植物提純分離分子的專利配方。TEHEPTAD 具備 7 大美肌元素包括美白肌膚、保濕美肌、嫩滑肌膚、提升光澤、沉淀色素、去除斑點及促進循環當中的美白功效更勝市面上一般美白產品高達 20%。我試用既2個產品都有呢個專利配方架!

先試白之水滴佢係一個去除角質唔似其他去除角質產品佢係水狀唔係GEL.
使用超細粒子噴咀帶出的”白之水滴”水質先軟化角質層再帶動磨沙大大減少磨沙粒子或啫喱狀物質跟皮膚的磨擦從而減少引起敏感的機會.

佢既主要成份包括有:
1: TEHEPTAD™:深層植物提純分離分子配方,可有效淡化沉淀色素並增強美白功效;
2: 紫草提取物:自紫草(Comfrey)中萃取而成,具有抗炎、舒緩及幫助肌膚組織再生之功能;
3: 芒蘆薈:可有效舒緩肌膚的不適,抑制細菌生長、防止發炎、增加傷口癒合;速度及修補肌膚組織等.
4: 透明質酸鈉:強效保濕劑,是目前最好的保濕劑之一;
5: 膠原蛋白:高效保濕成份、活膚、誘導組織再生.

首先清潔及擦乾肌膚再係需要的部位上噴一至兩下然後輕輕地在肌膚上打圈按摩大概1530隨著超微細粒子的帶動角質隨粒子帶出轉化成灰白擦膠狀物質之後同溫水清洗乾淨就可以啦.

我試過真係好易有擦膠碎捽到出黎過水時建議同化妝棉清潔否則有D難用清水洗得乾淨用後皮膚感覺舒服產品溫和再搽上之後既SKINCARE都吸收得好D. 我比較鍾意用係手部及膝蓋位因為成日用電腦同著褲既磨擦會有更多死皮積聚, 1星期用2-3次就唔會見到皮膚黑蚊蚊啦!
另外一個產品係可以V面既蜂毒塑型緊緻睡眠面膜Sleeping mask 通知都係保濕既功能多,TefuTefu™既Sleeping Mask就加入了蜂毒可以去紋肌皺同時保濕同時提升肌膚達至V面效果改善粗糙及乾燥肌膚的問題.

佢既主要成份包括有:
1.TEHEPTAD PLUS:加強增生及補充骨膠原有效激活肌膚細胞及持續淡化細紋亦包含抗菌、癒合、收斂、清爽功能一支產品已包含面霜及爽膚水的功效;
2.蜂毒蜂毒是蜜蜂尾部分泌出來的毒中醫學上可以醫治風濕止痛等等稀釋的蜂毒可以溫和刺激皮膚令皮膚產生一種令肌肉放鬆的膠原蛋白從而撫平皺紋;
3.蜂蠟蜜蠟中的蠟黃酮亦有抗氧化及抗菌的特性;
4.玻尿酸鈉強效保濕劑天然存在於角膜內皮中可吸收其本身重量1000倍水分是目前最好的保濕劑之一;
5.紫草提取物具有抗炎、舒緩及幫助肌膚組織再生之功能.
蜂毒塑型緊緻睡眠面膜係透明GEL帶有輕微既香味只需要洗面後直接使用即可其質地帶少少厚身用黎做按摩CREAM更好我會配合埋按摩面部既動作之後再搽多少少就可以敷過夜,我覺得佢既保濕度一般我會先用精華素打底再敷會更好2天起身皮膚都唔會油的感覺舒服.


白之水滴 $238 / 150ml
蜂毒塑型緊緻睡眠面膜 Bee Venom Shaping Sleeping Mask $338 50ml


另外TefuTefu依家係Facebook仲有Promotion, 2對眼膜D去參加啦!
http://tefutefushop.com/events_promotions.php


TefuTefu™ Official Website: http://tefutefushop.com/
TefuTefu™ 微博http://weibo.com/tefutefu


免責聲明:
產品由TefuTefu™品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言