2013年10月24日 星期四

於秘密花園迎接聖誕 – Crabtree & Evelyn Christmas Collection Preview 2013

距離聖誕仲有2個月咋, 各大品牌都如火如荼推出聖誕Gift Set, 每年Crabtree & Evelyn都係各位OL及女士血拼既時間, 每年都會於店舖門外大排長龍, 爭相購買又抵又靚既GIFT SET及禮物送俾自己或朋友.

今年Crabtree & Evelyn以秘密花園為聖誕主題, 全部套裝都以生果及花卉印刷, 就像回到一個香甜又色彩繽紛的生果園一樣, 增加聖誕節的歡樂氣氛!



每年Crabtree & Evelyn都會推出不同的聖誕節限定禮物, 今年就推出了白色熊啤啤, 仲有分男仔女仔添, 大家都穿上了聖誕圖案的冷衫, 帶上頸巾! 小的熊啤啤就好似一對仔女甘, 換齊一家大細仲好呀!



Crabtree & Evelyn的手部用品最受歡迎, 今年聖誕節仲推出限定味道, 分別有Frosted Berres霜雪野莓, Snow Blossom雪花之戀及Spiced Vanilla特濃香草味道, 名為秘密花園限量版, 會員價只係$157就有3支啦! 我試過佢既香味清香甜美, 已經列入我既To Buy List!!!



今年同樣有好多護膚組合及沐浴套裝, Travel Size及大支裝, 有部份套裝更有齊不同香味, 買黎做Trial Set都係唔錯既選擇!


而今年亦有推出手挽袋, 化妝袋及大形禮盒Gift Set, 用黎裝起屋企既化妝品, 可以齊齊整整, 又不失大體!


Crabtree & Evelyn亦有家居香芬產品, 今年有新出既陶瓷香芬瓶系列, 一共2個味道, 分別係NoelGilded Chestnut, 外形以花朵設計, 仲可以放於家居做裝飾添.

聖誕節又點少得甜點, 糖果及曲奇呢, 今年亦有2個大型Hamper, 裝滿了花茶, 餅乾, 果醬, 蛋糕, 糖果及瓷杯等等禮品, 係屋企HIGH TEA話甘易! 而我就最喜歡薑餅人曲奇, 唔會太甜, 又好香好好味!!


今次既Christmas Collection Preview仲有一個位置幫我地做手部護理, 率先試用了黎緊11月推出既Nail Polish指甲油系列添, 顏色既Color Tone都十分易襯易用, 由深色到Nude, 甚至粉色系列都有!


Crabtree & Evelyn Facebook: http://www.facebook.com/CrabtreeEvelynHK
Crabtree & Evelyn HK Website: http://www.crabtree-evelyn.com.hk/

免責聲明:

產品由Crabtree & Evelyn品牌提供, 本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。


Carrie’s Facebook Fans Page: https://www.facebook.com/carrieweblog

沒有留言:

張貼留言