2013年7月10日 星期三

夏日必備之纖身套裝 – 法國KILO OFF 28日TURBO殲腩組合

炎炎夏日大家都會去游水當然唔少得要SHOW OFFFIT要瘦先可以著到BINIKI, 如果有個大肚腩唔通要著埋件TEE先得梗係唔好啦今季法國KILO OFF推出一套28TURBO殲腩組合一個月可以幫你針對減肚腩SHOW OFF話甘易!


KILO OFF 28TURBO殲腩組合幫你Inside-Outside內外夾擊將最令人討厭既頑固腩腩肉極速殲滅.
KILO OFF 28TURBO殲腩組合包括2Kilo Off 24 天然瘦身丸及一支3D 收緊塑形啫喱.
Kilo Off 24 天然瘦身丸- 60/
內含綠茶、胡椒、茴香、胡荽等萃取,針對脂肪囤積身形,有效打散囤積厚脂肪,改善下半身肥腫,24小時日夜無間斷燒脂,徹底提升新陳代謝,預防脂肪形成。


綠茶萃取 - 全日加速新陳代謝,分解脂肪,預防贅肉囤積
胡椒萃取 - 將身體消秏倍增,加快溶解深層厚脂
茴香萃取 - 活化全身機能,保持身體於運動狀態
胡荽萃取 - 提升身體循環,促進脂肪轉化為能量


Kilo Off 3D 收緊塑形啫喱 - 150ml
內含高濃度咖啡鹼、七葉樹等多種天然殲脂塑形成份、仲有甘油及美白維他命E等抗氧化成份,更可去除背部暗粒及全身暗啞膚色,幫你展現立體迷人完美身段一支集合殲脂、去水腫、美白全身,有效收緊鬆弛肌肉,瞄準腩肉,物理性塑形﹗

咖啡鹼 - 擊散及燃燒頑固皮下脂肪,收緊贅肉,迅速達致3D瘦身效果
七葉樹精華 - 改善淋巴系統及血液循環,排出身體毒素,改善浮腫身形
甘油 - 撫平凹凸橙皮脂肪,補充肌膚水份,令肌膚緊緻潤滑
維他命E - 具卓越抗氧化功效,美白全身及面部肌膚,改善黑印及暗啞膚色
只需於早/午飯前食2再在晚飯時食2粒就得超簡單而再在早上起床後及訓教前搽一次3D收緊塑形啫喱針對要減既部份包括我既手臀及肚腩向上及打轉按摩就得.

3D 收緊塑形啫喱只帶有少少味道質地都幾厚身只需用約1元硬幣份量都夠搽一隻手臂搽肚腩是建議搽多D係腰部2 按摩一陣可以完全吸收曬感覺好潤但帶有一點點黏笠.

又食又搽左約10完全無副作用最明顯係褲頭鬆左呀!! 肚腩明顯細左開始FIRM肚腩無再甘鬆泡泡呀!


28TURBO殲腩組合 可於網上訂購
原價: $815, 特價$570
Kilo Off Official Website: http://www.kilooff.hk/

免責聲明:
產品由Kilo Off品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言