2013年7月14日 星期日

中西合壁的全新護膚概念 - OSIAO

唔講你唔知原來香港新晉既護膚品牌Osiao, 已經進注銅鑼灣同尖沙咀連卡佛品牌由Estee Lauder公司研發既以中醫2千年理念作基礎打做護膚新紀元!


今次好幸運可以參與Osiao既小聚會更深入了解Osiao既理念及護膚新標準!
Osiao既標誌尤如5片花瓣原來大有來由!

Osiao創立亞洲肌膚研究中心致力解開青春肌膚永恆不朽的奧秘以科研角度改善皮膚.

針對亞洲女性肌膚而研製並研發一套整全的系統 —「Osiao內觀法」其診斷方式啟迪自中醫藥學及西方皮膚醫學以了解影響肌膚內在外在的各個主要因素以女性的生活習慣及皮膚徵狀作深入評估將肌膚識別為5種獨特的肌膚內觀™,不同的肌膚內觀均擁有其不同的「亮脈」從而達至由內而外綻放光芒。
Osiao透過獨家專有的融合發酵技術,以西方科學及皮膚醫學的卓越技術所研發,細緻精煉出天然中草藥的精華,讓中草藥更為純淨,更適用於皮膚。再配合經精心挑選的西方先進科研成分,包括六勝肽、七葉樹及透明質酸,讓療方功效更進一步提升。

君藥 - 以針對主要徵狀使用紅景天冬蟲夏草靈芝等.
臣藥 - 用作輔助及調和君藥之效用使用紫蘇葉人參及銀杏積雪草等.
佐藥 - 為君藥及臣藥作佐助相成,並治理其他次要徵狀使用黃柏龐形虎杖根銀杏等.
使藥 - 作調和各草藥之用,並引導療方之藥歸於所需調理的經絡使用
小茴香橘子皮金盞花精華等.
經「Osiao內觀法」評定我既皮膚係4細胞活能量異常活躍皮膚特徵包括毛孔輕微粗大間中有暗瘡有泛紅及季節性油脂分泌過度等結果真係100% MATCH我既皮膚情況!!!
4型既BASIC系列就係呢5樣啦包括TONER, 精華乳液眼霜及內服既亮肌素.
今次我試了用一套SAMPLE SET, 包括內觀亮肌精萃露Inner Radiance Essence Lotion內觀亮肌精華Inner Radiance Concentrate 亮肌再生精萃乳液Rejuvenating Essence Emulsion.

內觀亮肌精萃露Inner Radiance Essence Lotion係爽膚水有微黃色可以用導出機一齊用有潔膚作用導出導入都可以.

而內觀亮肌精華Inner Radiance Concentrate同亮肌再生精萃乳液Rejuvenating Essence Emulsion既保濕度都幾好絕不黏笠.
連續使用了1星期皮膚明顯地有光澤最重要及改善最明顯係水油平衡, T ZONE不會再有嚴重油光而且毛孔仲細緻左整體感覺真係好好!

另外我仲試左亮肌淨化排毒面膜Revitalizing Clay Mask, 用後完全唔乾皮膚仲白滑左!
Osiao專櫃於尖沙咀廣東道連卡佛  銅鑼灣時代廣場連卡佛
電話: 3102 0144 , 3798 0061

內觀亮肌精萃露Inner Radiance Essence Lotion $980
內觀亮肌精華Inner Radiance Concentrate $1480
亮肌再生精萃乳液Rejuvenating Essence Emulsion $1260
亮肌淨化排毒面膜Revitalizing Clay Mask $520

沒有留言:

張貼留言