2012年3月21日 星期三

再次挑戰減肥療程 - 樂本健 「先Block後Burn MetaSlim健康塑身挑戰賽」

如果大家有留意我個blog, 上年我來了一次終極減肥, 原因有2個:

1. 抽中左 + 真係好肥
2. 大日子近

如今大日子已完成, 仲過左3個幾月, 我由最肥既59kg, 減至我婚前最底既45.5kg, 我自己甘大個女都未試過俾人係甘話我過瘦!

其實, 45.5kg對我黎講, 仲可以再減, 因為我塊面瘦既速度, 比我個身瘦既速度快十倍!!!!

個個都俾我塊面呃左!
大日子後, 減肥呢個concept無曬, 個人懶左, 胃食左, 可能心態都hea埋, 個人又肥番!

已經由谷底反彈, 3個月就增至48.9kg, 個肚腩最明顯地凸番出黎.

夏天就快到, 再唔減就唔駛著bikini!

今次樂本健出手幫幫我, 送左1個月既減肥package俾我!

 今次唔駛強迫性做運動, 唔駛跟營養師食餐, 今次只係食丸仔!

兩種丸仔, 包括:

1. Carb Neutralizer & Fat Blocker - MetaSlim 脂Blocker
- Block 澱粉吸收
- Block 脂肪吸收
- Block 糖份吸收

2. CLA MetaSlim 脂Burner
- 減少身體脂肪高達20%
- 加快燒脂, 塑造瘦肌肉
- 增加熱量消耗達5倍
 去到樂本健office, 四周圍都放滿了健康食品.

 仲有一個Computer Corner俾你上網.
PR幫我量身磅重同量度脂肪比例.

雖然我既BMI值係正常水平, 但係我全身既FAT RATIO就高左少少, 去到30.1%. FAT MASS去到14.4KG

我相信要減到25%及12KG左右先為之GOOD!, 路....很長呢....

PR就俾左呢2隻丸仔我返去食.

Carb Neutralizer & Fat Blocker - MetaSlim 脂Blocker : 餐前30分鐘食一粒.

 CLA MetaSlim 脂Burner - 餐後食兩粒, 個SIZE都幾大粒下, 同魚油丸一樣甘大粒.
 我每天都要做報表, 每個星期再俾番佢地跟進我既進度.
1個月後再等我報告啦!!
樂本健Facebook : https://www.facebook.com/HealthSmart.FanPage?ref=ts

樂本健Website : http://www.healthsmart.com.hk/

沒有留言:

張貼留言