2012年3月15日 星期四

春色無邊 - me! club x M.A.C. 春季潮妝派對 (遲來的簡報)

早前好興肯抽中了me! club的活動, 今次是M.A.C 春季潮妝派對, 率先試用M.A.C.為今年春秀打做的彩妝產品!

今次既event好特別, 唔係找一間房, 係即場在展覽場上舉行, M.A.C.把一半場地封了, 把一半化妝檯及舞台留給參加者用.

檯面上已經放滿了春季的彩妝系列, 大部份顏色都比較鮮紅, 部份更是螢光色系的.
 M.A.C. 還細心地準備了粉紅色的特飲及粉藍色包裝的餅乾給我們, 顏色已令我愛不釋手! 

現在瓶子還留在家中, 我不捨得棄掉呢!
 當出席的美女們未到齊, 我已經急不及待跟M.A.C. 的model拍照了, 男model好靚仔呀!

他們打扮到在廚房一樣, 帶上圍裙. 女model的顏色跟我很相襯呢! 我好鍾意佢既爆炸頭呀!
 接下來M.A.C.的化妝師為我們介紹今年春妝的trend, 即場為model化妝, 仲一邊教我地基本既化妝技巧, 由簡易起, 好貼心呀!
 M.A.C.的化妝師亦為我們各人試妝, 有等待既其間, 我最有興趣就係呢3支新色甲油了!
 我當然唔執輸, 盡情地往指甲油呀油, 最後, 5隻指甲都不同色彩!

因為在結婚時做了gel甲, 現在拆了都要有甲面塗甲油, 因為還有一點點gel在呢.

M.A.C.的甲油真係好快乾, 塗一層已經十分出色了!

有幾個參加者都要拿我的手手做model呢.

最後, 橙色甲油燒了我, 已經入手了!! $110好抵用呀!
 負責我的化妝師按我的要求, 只試了眼影及唇彩產品.
今次大家還有一袋禮物帶回家呢, 袋中還有一支綠色甲油呀! 

連同家中十多廿支甲油, 我今個夏天我可以天天換甲裝了!

沒有留言:

張貼留言