2012年3月20日 星期二

敏感肌都掂! Leaders Clinic 蘆薈舒緩更新面膜 及 維他明亮更新面膜

上次做完一個敏感facial, 岩岩好收到Leaders Clinic既蘆薈舒緩更新面膜, 真係救我(塊面)一命呀!! 

今次收到3包蘆薈舒緩更新面膜, 3包維他明亮更新面膜.
 蘆薈舒緩更新面膜係針對因外在環境而敏感既肌膚 (即係我!!!), 容易受紫外線或雷射手術而泛紅的肌膚. 

共蘆薈成份可以快速舒緩受剌激的肌膚, 而仙人掌成份能有效舒緩肌膚及迅速補水!
維他明亮更新面膜係為經常夜訓而令肌膚暗淡無光及容易聚積黑色素既肌膚而設.
強化維他命C的成份, 能為疲倦肌膚提供營養及活力, 提昇肌膚的明亮度, 水潤度及健康!
 跟面膜來的小冊子, 提到不同既面膜可以互相配合下使用, 好似星期三及星期四就用蘆薈舒緩更新面膜, 而星期五及星期六就用維他明亮更新面膜.
 每包面膜既背後都貼了說明書, 解釋用法及效果.
 為了急救已經敏感甩皮既皮膚, 我先連續使用3天蘆薈舒緩更新面膜, 打開包裝, 已經見到好多精華液.
 面膜質地選用了棉花最接受種子底部的幼細纖維, 好軟滑, 又吸水.

雖然面膜的周邊沒有任何已剪開的缺口, 但仍然可以緊貼面型.

但我覺得節位就唔夠長, 所以第2次開始我就拉下一點來使用, 所以眼袋位無得敷.
以下呢張相係未敷mask前, 敏感到紅既既皮膚.
 以下呢張相就係敷完20分鐘蘆薈舒緩更新面膜之後, 皮膚既情況.

皮膚泛紅的位置得到即時的改善, 表面有光潭, 敷mask個時又唔會"吉", 涼涼地既感覺好舒服.

我覺得佢既補濕度好高, 就算除去面膜後不洗面, 也不會痴笠笠或者有擦子膠粒!

連續3天使用蘆薈舒緩更新面膜之後, 皮膚再無敏感同甩皮了!!!!
 3天後, 我也連續敷了3天維他明亮更新面膜!
 打開包裝, 同樣地, 面膜浸滿了精華液.
 取出來, 精華液都滴了.
 面膜的cutting都是一樣的, 沒有變, 我也一樣會拉落一d黎用.
 連續敷了3天, 皮膚仲白淨左同通透左, 肌色平均左!!
 原來蘆薈舒緩更新面膜 同 維他明亮更新面膜 都係無人工色素, 無礦物質油, 無硅, 同無Paraben, 唔會阻塞毛孔! 好安全!!
以下係Leaders Clinic既Website同Facebook

www.leadersclinic.hk
https://www.facebook.com/leadersclinic
萬寧有售, $22.9/片!

沒有留言:

張貼留言