2012年3月23日 星期五

U Magazine x caffe HABITU 品味咖啡之旅

今次好幸運, 係FACEBOOK抽中參加caffe HABITU既咖啡班, 原來caffe HABITU除左有COFFEE SHOP之外, 佢地仲有一個教授咖啡既WORKSHOP, 地點係希雲大廈 G/F Coffee Academy & Roasting Studio.

Studio入面有好多不同種類既咖啡機, 擺設, 整個WORKSHOP既DESIGN都好特別, 一邊有幾張SOFA, 另一邊已經準備好長檯俾大家上堂.

 今次既WORKSHOP分開2部份, 第一部份係MINI CUPPING JOURNEY, 即係COFFEE TASTING, 不過試飲咖啡既英文係叫CUPPING!

導師準備左4種不同地方出產既咖啡我地試, 認識不同既AROMA, BODY, ACIDITY, FLAVOUR, AFTERTASTE等等.

由淡咖啡到濃既味道, 不過我就唔係好識品嘗, 飲唔出乜野叫泥土味, 生果味等等.....
 第二部份係LATTE ART WORKSHOP, 即係拉花!

甘大個女都係第一次玩拉花, 見到導師好輕易就拉到心形, 熊仔, 葉等圖案, 原來佢地用"水"練左好耐架!

因為一開始用咖啡好浪費, 先用水學好個SKILL先可以用咖啡拉架.
拉花有2種, 一種係FREE POURING, 另一種係ETCHING.

FREE POURING即係用奶倒出奶泡花.

ETCHING是用工具畫花, 可以利用奶泡或者朱古力醬都得.
 以下呢個, 就係我用水學左幾次之後, 我拉既心心! 仲畫左支葉添!
caffe HABITU有提供不同既咖啡班架, 好似CUPPING就$288/位 (60分鐘), 而LATTE ART WORKSHOP就$488/位 (90分鐘).

想學下咖啡知識既朋友可以去玩下呀! 識多樣野都好呀!

沒有留言:

張貼留言