2012年3月8日 星期四

《旭茉JESSICACODE》「百人實驗室·清新『型』象篇」體驗坊

今次榮幸的得到邀請, 可以參加係跑馬地馬場舉行既JessicaCode 百人實驗室工作坊.

今次仲有2位姊妹一齊同行添, 好開心有個伴!

今次同imore一樣, 有成百位美女一齊參與活動, 一齊係同一時間試幾個品牌既產品!

大會安排了幾個品牌counter, 俾我地先試下其產品既質感.

之後大家就可以坐定定聽野啦, 有司儀朱薰.
 其中一個品牌係搵舒淇做代言人既Suisse Reborn, 今次介紹既係佢地新出既Eye Serum及Eye mask.
 檯面已經有佢既product放左係到, 第1時間試上手先!
 一張骨膠原既eye mask, 只需要滴上serum, 就可以敷了.
 第2個品牌係Bio-Essence, 主要介紹係Face Lifting Cream, 十分鐘即時瘦面.

第3個品牌係王飛代言既草本堂, 主要介紹既係mask.
 除左塊面既產品, 仲有隱形眼鏡Delight Max.
可惜我已經做左激光, 無得帶 =.=
 其實仲有Lactacyd女士潔膚液, 有一位護士黎講解佢既重要性.

仲有名模添呀!
 席間仲有甜品小食供應, 好醫飽我地既tea time肚
遲下會出文講Suisse Reborn Eye Mask既用後感!

多謝JESSICACODE!

沒有留言:

張貼留言