2012年7月9日 星期一

成功減去1KG - Celebrity Slim代餐試食2星期 (第一星期報告)

Celebrityslim代餐既成分均取自於澳洲天然牛奶和大豆, 通過保留食物中的各種營養成分減少碳水化合物的攝取使身體從脂肪中得到能量而進一步把脂肪消耗從而實踐體重管理的目標.

每天可用Celebrityslim奶昔、湯或代餐棒代替一天三餐中的其中兩餐,然後再加上一餐的均衡餐,餐與餐之間可以吃一份水果或零食棒,就可以輕易減肥了.


試食了剛剛1星期今個星期我試了大部既口味朱古力雲尼拿香蕉青檸檸檬牛肉湯雞湯等等.
每份Celebrity Slim 代餐都包含足一餐之能量、蛋白質及25種維他命及礦物質確保瘦身期間不會感到肚餓或四肢乏力.

Celebrityslim既奶昔真係好好味我自己鍾意開稀D慢慢飲一有少少肚餓就飲幾啖可以由9AM頂到1PM!
而中午個餐我會正常飲食晚餐再用Celebrityslim湯代替.

牛肉湯雞湯等等既口味比較似味精湯因為我鍾意清淡我覺得Celebrityslim湯咸左少少開稀左都太濃味了有一點似出前一丁既湯底.
而每日早上我都會服中一粒能量纖脂丸一日一粒可以減少食量及預防脂肪積聚.
有時下午真係會肚餓既時間我會食用Celebrity Slim 代餐棒今次試食了拖肥朱古力味  草莓白朱古力味.
Celebrity Slim 代餐棒含25種維他命及礦物質,確保減肥期間身體仍能保持健康,精力充沛仲含有以下成份:
綠茶精華:含豐富抗氧成份,有助燃燒多餘脂肪,加速燒脂效果
酪蛋白含豐富氨基酸的蛋白質,能提供飽肚感之餘亦有助控制食量

乳清蛋白高效蛋白質容易消化,提供營養及免疫力
食用了1星期體重由50.6KG下降至49.4KG, 足足有1.2KG!!

著衫就知道肚腩細左手臀有少少SLIM! Celebrity Slim 代餐真係方便又輕鬆可以減肥.

再期待下星期既結果等我呀!!

沒有留言:

張貼留言