2012年7月23日 星期一

美白要全面 - Lactacyd White Intimate 美白柔滑配方

姊妹們平時最注重塊面夠唔夠白滑身體皮膚會唔會曬到兩節色大家仲有無留意身體上有邊個位置會比較黑?

磨擦係會增加黑色素既形成好似腋下及大脾內側。其實仲有一個身體位置色素會特別深就係bikini位了。這是因為荷爾蒙分泌、流汗以及窄身褲跟身體的磨擦而影響膚色。大家有留意到嗎?


平時大家可以已有使用含Lactic Acid既潔膚液去維持皮膚天然酸性保護, Lactacyd細心地照顧到美白既問題,推出了新成員Lactacyd White Intimate, 除原有保護成份Lactic Acid之外更含有海洋(Algowhite)、植物(Actipone-B)精華每天使用經科學證明可於四星期內美白特別部位及比堅尼位解決膚色不完美的問題,性質温和敏感皮膚亦適用。
Lactacyd White Intimate跟最BASIC既潔膚液唔同不是稀稀的液體今次是乳液狀的 顏色是白色貫切美白的要求

每次倒出手指公甘多既潔膚液在手掌在沖涼是代替沐浴露用於私人部位就可以

加水後可以產生好多泡泡泡沫質地幾厚身帶有香水味

過水後肌膚清爽!

希望真係在4星期後見到效果估唔到潔膚液又多了這個個新功能我會揀佢!!

依家Lactacyd Facebook仲可以免費換領Lactacyd White Intimate既試用裝D去登記啦!

沒有留言:

張貼留言