2012年7月8日 星期日

薄, 貼, 滑 - Shu uemura 限量版妝前泡沫底霜

我唔係日日都會化妝不過我每天都會有諼膚程序後加上一層make up base, 可以均勻膚色有控油及帶一點MATT LOOK是我必要的選擇.
我唔係日日都會化妝不過我每天都會有諼膚程序後加上一層make up base, 可以均勻膚色有控油及帶一點MATT LOOK是我必要的選擇.

Shu uemura UV under base mousse
已經出左多年我記得每件都會推出限量版既包裝今年都唔例外推出了跟豆千代設計既".花蝶"系列.
今次日本當代知名和服藝術家豆千代為Shu uemura皇牌產品如潔面油和妝前泡沫底霜加上不一樣的風情,而2012年的合作企劃,推出名為「春花蝶」的系列,豆千代的和服設計結合了東西文化和古今元素,保留傳統和服的美之餘亦加入相當的幻想空間。
整個系列以四款春日繁花為主題,分別為紫滕、櫻花、牡丹和梅花,分別出現在妝前泡沫底霜和潔顏油,每款設計洋溢濃濃春意,喚起春日詩般情懷。

今次介紹既係限量版包裝既Shu uemura UV under base mousse妝前泡沫底霜我用了PINK粉紅色包裝是粉紅色的梅花好靚粉紅色形造更透薄亮澤的底妝,極致保濕而水潤舒適的妝前底霜細紋撫平效果,造細滑美肌
Shu uemura UV under base mousse引進日本嶄新的Aquatoril及兩種保濕因子:透明質酸及甜菜鹼,加上植村秀獨特成分海洋深層水TM,令全新妝前泡沫底霜SPF30PA+++更覺水盈潤澤,舒適貼服.

而且依家既Shu uemura UV under base mousse已經由最初推出既SPF17增至SPF30 PA+++, 保護度大大提升.
只需一按就會噴出MOUSSE, 我建議輕輕力按如果唔係會噴出好多份量.

用海綿沾上mousse, 即可平均地搽上面質地好薄好薄十分輕易就搽勻全面.

一搽上面已經即時跟皮膚溶合了好似SECOND SKIN一樣完全唔似搽左野.

膚色帶一點紅潤感顏色平均左一DD, 可惜沒有遮暇效果.

不過搽上面一陣後皮膚感覺有少少拮拮地即表示皮膚好乾但再過一陣就無事了.
出左街半日酷熱天氣下皮膚都無出油唔通Shu uemura UV under base mousse有控油成份?

OVERALL效果都唔錯價錢中等, $340/65g可以一試!

Official Website : http://www.shu-uemura.com.hk/

沒有留言:

張貼留言