2012年7月22日 星期日

減肥要修形 - Collistar 全新塑型纖體霜 Reshaping Body Slimming Treatment

減肥要內外進行早前介紹減肥食品今次介紹下外用既纖形產品就係Collistar最新推出既塑形纖體霜Reshaping Body Slimming Treatment, 今次既產品SIZE仲要好大支400ml!


Collistar係意大利獲獎無數係纖體NO.1! 一向以高效卓越的纖體產品而備受各地女士追捧,亦是現時市場上唯一擁有最全面而多元化纖體護理產品的品牌,Collistar專注以不同配方,針對身體各個部位,更提出晚間配方以配合都市人緊湊的生活節奏。為針對頑固脂肪、毒素積聚,甚至是橙皮脂肪.
今次推出既塑形纖體霜Reshaping Body Slimming Treatment,透過活化微循環,排走毒素及分解脂肪,令您修身計劃事半功倍。

主要成份及功效:
· 咖啡因、肉碱:瘦身及分解脂肪、塑造線條
· 紅藤萃取、山桑子、七葉樹及長春藤:有效刺激微循環
· 麥冬萃取物:緊緻
包裝十分大支, TUBE內裝滿Collistar大部份產品都一樣既綠色既cream.

質地是cream好幼滑好柔軟帶微香.

按摩在皮膚上帶一點按摩動作好快就被皮膚吸收吸收後不油不黏.

皮膚上帶一點點光潭香味都幾持久好在唔濃烈.

我主要用在手臂位過了2星期感覺有一點firm.

要纖形一定要持之以恆要內外一同努力效果會事半功倍架!

Collistar塑形纖體霜 $499/400ml
各莎莎分店有售.

沒有留言:

張貼留言