2012年7月2日 星期一

再戰減肥療程 - Celebrity Slim代餐試食2星期

本身成130磅既我因為結婚減左差不多30磅, 點知婚後6個月, 無再控制飲食及做運動, 已經增磅差唔多10磅了 =.= 

個肚腩凸番, 手臀粗番, 走曬樣了!

希望Celebrity Slim代餐可以幫到我減番增加左既體重.

Celebrity Slim代餐有湯, 小食棒及纖脂丸.
佢既湯有好多隻口味架, 好似朱古力, 雪呢拿, 香蕉, 士多啤梨, 咖啡, 蕃茄, 菜湯, 牛肉湯等等, 一定唔會飲到悶!

只需要代替一日3餐中既2餐就可以了!

我已經plan定會代替早餐及晚餐!
Celebrity Slim仲有小食棒, 萬一真係餐後口痕, 都可以繼續幫我控制食量, 唔會亂食野而前功盡棄.
仲有一隻能量纖脂丸, 一日一粒, 可以減少食量及預防脂肪積聚.
明天我就開始試用2星期, 先記錄一下現在既體重先! 希望2星期後有成績!!! 加油!!!
Facebook : https://www.facebook.com/pages/Celebrity-Slim/100238853352029
Official Website : http://celebrityslim.com.hk/

沒有留言:

張貼留言