2012年10月3日 星期三

超薄超貼面 -《美肌の誌》隱形面膜系列 - 恆久潤澤隱形面膜

以前成日都電視有美肌の誌既廣告特登搵陳嘉桓拍廣告佢唔咸唔淡既廣東話令人印象深刻.

今次第一次試用美肌の誌既產品 -隱形面膜系列中既恆久潤澤隱形面膜咩叫隱形就係因為佢既面膜真係好薄好薄薄到好似張紙甘.

先睇下呢個恆久潤澤隱形面膜有咩特點先~
佢重點滋潤肌膚激活細胞再生。此外更能促進肌膚新陳代謝為肌膚提供養分重煥肌膚青春美態。

【青春透嫰】
植物幹細胞(心葉球花) , 經幹細胞培養技術萃取有效減少肌膚污垢累積活化肌膚細胞充分潤澤肌膚讓肌膚變得青春透嫰。

【滋潤彈滑】
紅茶中酵母發酵精華與Ecocent有機白茶萃取液締結強大的修護組合在為肌膚提供養分同時抗氧化令肌膚恆久滋潤彈滑。

適用膚質:所有肌膚特別適合呈現細紋、鬆弛及粗糙之肌膚。

使用方法:展開面膜敷於臉上用手指輕壓面膜使其完整的貼緊肌膚, 15-20分鐘後取下面膜,可用化妝棉輕輕抹去剩餘的精華液。建議每天使用一次或因應需要增加使用次數。
打開包裝薄薄既面膜中有膠紙隔住以便分開而精華液既GEL狀的把面膜取出都唔會係甘滴.
我連面膜及膠紙一齊敷上面對好位才慢慢把膠紙除去再整理一下面膜.

面膜既眼位及咀位都比其他牌子細更多地方COVER面部而且薄薄既面膜拉申性好好凹凸位都可以緊緊貼好特別係鼻翼位.

15分鐘後面膜仍然好濕潤肌膚比敷面膜前白滋潤度尚可把剩餘的精華按摩吸收後皮膚十分清爽必須要快點搽面霜才行.





恆久潤澤隱形面膜 HKD $99.9

《美肌の誌》Official Website : http://www.beautymate.hk/index.php

《美肌の誌》Facebook : www.facebook.com/beautymate

沒有留言:

張貼留言