2012年10月11日 星期四

喚醒皮膚, 去斑護膚 – Dermacept Brightening C10 Serum美肌亮白 C10 美容液

搽上皮膚既維他命都分好多種,要真正可以版皮膚吸收到既真係要認真選擇!依家市面上好多護膚品都話有維他命C,邊隻先叫好?今次介紹下呢隻可以迅速滲入真皮層維他命C精華,真係去到最低層,最強功效!



Dermacept憑藉百年日本樂敦製藥的經驗及技術,解決了美肌良品維他命C難以穩定的缺點,新研創出高濃度、超穩定及高滲透性的維他命C美容液,其Hyper Brightening C配方穩定維他命C活性成分,能阻止黑色素形成及維持亮肌功效,再加上首創E Delivery System,讓新鮮活躍的純維他命C迅速滲入真皮層,發揮更強效抗氧及抗衰老作用,促進膠原蛋白增生
Dermacept美肌亮白系列分為C5美容液C10美容液,蘊含濃度高達5%10%的純維他命C,只需要在保濕乳液前使用

C10美容液能快速滲透,6項強效美肌力量灌注肌膚細胞

包括:抗衰老、減少斑點、收毛孔及控油、改善肌膚彈性、減少暗沉及黑眼圈、控油及暗瘡護理

C10美容液裝在啡色玻璃瓶內,以防紫外光會影響品質,再採用滴管裝,方便衛生。
美容液是完全透明的,帶香橙味,是水狀的,搽在面上一推開,不足1秒已經被完完全全吸收曬,我影相都黎唔切呀!!

結果,我要搽曬一塊面就係甘PUMP,要7-8滴才夠用,搽完後皮膚即時有光澤,不刺激又唔會有刺痛感,性質好溫和,吸收後皮膚沒有黏笠,望落肌膚有健康既感覺。最好就係佢眼部都用得,去黑眼圈同眼紋要試下佢了!



Dermacept
 C10美容液 售$760/30ml

Dermacept」美肌亮白系列   
特選萬寧醫學美容專櫃有售    
產品及店舖查詢: 2699 0078

沒有留言:

張貼留言