2012年10月27日 星期六

第一次自製Soak Off Gel甲- NSI 哈佬喂Halloween特色soak off gel

婚前我一直都做開HARD GEL次次都要打磨引至指甲好薄拆甲之後仲要一直搽上甲油因為甲面太醜又太薄仲會凹凸不平好肉酸.


要幾個月先可以完全生番正常既指甲但我仍KEEP住會用甲油指甲會漸漸變黃今次參加左U BEAUTY舉辦既NSI 哈佬喂特色soak off gel活動可以換下美甲模式啦!
Soak off Gel,因為它具有透氣度,不會令底下的指甲變薄卸除時不會令天然的指甲被磨薄,以及免卻卸除Gel甲後等指甲表皮長回來的「痛苦期」而且Soak off Gel跟普通甲油的成份不一樣不會令指甲變黃!

而且Soak off Gel是要靠照燈才會乾透的最快是照LED, 30-60秒已可以乾透快捷方便!

要整Soak off Gel, 只需要9w的燈(大概2-3分鐘都已經乾)或專業級的LED(30-60秒已經乾), 專用甲挫潔甲水Base Coat, Color GelTop Coat.

今次使用的是美國NSISoak off Gel, NSI起源於1950年代擁有自己既研究所及生產設備產品中不含有害成份甲醛及戊二醛安全又可靠而且仲有好多顏色選擇添!
先用專用甲挫把甲面磨一磨把甲面的油脂磨走先搽上Base Coat打底便可以上2Color Gel,Color Gel質地跟普通甲油黏一點最後搽上Top Coat即可每層都要照一照燈!

最方便係搽左出界都可以執只要唔照燈係唔會乾的!

今次我用左2個不用顏色既Color Gel間開搽上.

今次選了深紫及粉紅2不想要傳統既黑白橙最後貼上水貼紙加上南瓜鬼鬼及2隻可愛的喵喵帶點可愛CUTIE!

另個Soak off Gel既好處就係可以比普通甲油KEEP得耐D, 平時我用普通甲油會3-4日已經花花地,Soak off Gel就可以KEEP2星期!

不過Soak off Gel要用專用的洗甲水才可以卸去要浸15分鐘左右呢個就要花D時間了!

今次使用的NSI Soak off Gel效果唔錯可以買番套係屋企慢慢玩呀!


天嘉環球國際有限公司http://www.arkglobal.com.hk/index.html
地點尖沙咀加連威老道21A-B號德立大廈 14 1402 (港鐵尖沙咀 B2 出口,鄰近The One商場)
Tel: 28385560

沒有留言:

張貼留言