2013年8月13日 星期二

Bling Bling眼仔, 明眸再現 – U Beauty X Bobbi Brown 眼影Mix & Match 工作坊

今年Bobbi BrownSparkle Eye Shadow Collection再次載譽歸來今次既Workshop特別使用了Sparkle Eye Shadow Collection黎教我地點樣打做精靈既眼仔!


Sparkle Eye Shadow既特質係質地如絲輕柔讓你可輕易推開和令眼部更富順滑感.
今次教我地化妝既係靚仔哥哥即場找到2Blogger黎做Model, 化左2個不同眼妝, Match番場合及衣著的分別係自然妝容及Party只係4色眼影加3支眼影掃就得啦你睇Blogger化左一隻眼整個人望落精神好多Shape左好多添呀!
化一個靚靚眼妝好輕易先在眼位使用New Long-Wear Eye Base, 為眼妝提供完美基底且令你妝容持久之後先搽上淺色眼影做底色再用啡色為眼窩做輪廓最後搽上深啡色係Eyeline已經可以取代Eyeline唔駛再搽眼線添!

想再凸出眼形可以在眼頭位再加少少閃亮度更高既眼影做Highlight令雙眼更加有神打做Bling Bling效果!

最後再搽上Mascara就完成了!! 看到我的妝前妝後有多大差別嗎?
Bobbi Brown的眼影好易上色份量不需要太多就很出色了我最鍾意佢既Long-Wear Eye Base,搽左之後皮膚好滑上眼影時唔會上到一撻撻容易推開而且大愛佢支有斜角既眼影掃同睫毛夾!

Workshop內要多謝Amy教我正確既化妝技巧佢真係超Nice超好人呀!!! 我還帶走了一支眼影掃及Sparkle Eye Shadow回家呢!!



Sparkle Eye Shadow 透亮閃爍眼影 $270

Bobbi Brown Official Website: http://www.bobbibrown.com.hk/



免責聲明:
產品由Bobbi Brown品牌及U Beauty提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言