2013年8月5日 星期一

深層潔淨, 同時保濕 - Skin Corner 韓國 Mud Rang 礦物泥皇牌面膜

韓國品牌大熱唔單單因為韓品好多都成份天然因為韓國好多天然寶藏架包括今次我係Skin Corner自購既礦物泥皇牌面膜都用左韓國保寧市大川海域之礦物泥而製成架!
Deep Cleansing Mask大多使用了溫泉泥漿高嶺土等等的既成份Skin Corner用既係礦物泥蘊含20% 高濃度純礦物泥含量係來自韓國保寧市大川海域之礦物泥是唯一於韓國研製之天然海洋礦物泥,其成分及美容療效均獲國際標準認可,臨床研究證實具超卓的護膚療效,有效提昇肌膚保濕力,令肌膚回復彈性。


皇牌產品礦物泥保濕面膜能清除毛孔中的污垢、油脂和化妝品殘餘物,更有效收細毛孔,提昇肌膚保濕力。另加入海藻萃取物,有助膠原合成,令肌膚回復光滑彈性。
以前用Mud Mask用後皮膚一定係好乾好乾皮膚差點就渴死要急急再敷個水面膜的頂得住但係今次自購既Skin Corner韓國Mud Rang礦物泥皇牌面膜真係一D都唔乾喎!

剛打開包裝時第一下跑出來是一攤水差點嚇死我了…..之後再跑出來的就是深綠色的CLAY MASK, 說明書就要用在濕的皮膚上再打圈按摩但用在濕皮膚上的時, CLAY MASK好難貼住皮膚老是黏在我的手指上爭扎了好一會才完整把CLAY MASK平勻地搽上只是等待10分鐘就可以清洗了.

用後皮膚是滑的呀!!! D都唔乾喎皮膚還有光澤的肌膚軟軟的感覺好好喎!

至於潔淨度都幾滿意黑頭粉刺是少了而且還可以輕易的再推出來.

再試用了第2乾脆不把皮膚弄濕了很輕易就可以推勻CLAY MASK只是敷的厚度會厚一D. 而潔淨度都是一樣的!

總括黎講都幾滿意既比起其他大品牌既效果係相同的但是平好多呢~


Skin Corner韓國 Mud Rang 礦物泥皇牌面膜 原價$189/150ml, 我買時做特價$59/150ml

Skin Corner Facebook: http://www.facebook.com/SkinCornerHK
Skin Corner Official Website: http://www.skincorner.com.hk

沒有留言:

張貼留言