2013年8月6日 星期二

Cushion內的粉底液 - ETUDE HOUSE Precious Mineral Any Cushion 全效珍珠零瑕粉底霜

早前已經係Apple Box內體驗了又一韓國品牌的BB CreamCC Cream, 今次參加iMore既活動再次接觸到Etude House既新產品 - Precious Mineral Any Cushion 全效珍珠零瑕粉底霜.
ETUDE Precious Mineral Any Cushion設計猶如「Cushion」般的全效零瑕珍珠粉底霜,齊集6大護膚功能於一身,輕輕按壓便能泵出粉底霜,讓您一次過體驗高效防曬、控油、保濕、 美白、冰涼感及粉底的全效功能,為您帶來輕盈舒爽的透薄底妝。無論在猛烈的陽光底下或乾燥的辨公室裡,令您無懼強烈的紫外線、汗水、油脂及低溫乾燥的工作空間帶來的傷害和負擔,讓您隨時隨地呈現持久無瑕的透薄妝容,迎接繽紛盛夏。

ETUDE Precious Mineral Any Cushion引入Cushion Cell-Trap Technology氣孔緊閉技術,每次使用時只要輕輕按壓便能泵出珍珠粉底霜。粉底霜內蘊含珍珠粉末,能長效保持肌膚白潤,透亮富光澤感蘊含控油因子,使肌膚不易泛油,令您的肌膚保持清爽蘊含透明質酸,有效鎖住肌膚水分,為肌膚長效保濕更結合了高效SPF 50 +++的防曬功效,抵禦紫外線帶來的傷害,保護幼嫩的面部肌膚。
包裝好有少女味粉紅色的盒內有鏡子帶出街都好方便粉底跟粉卜有蓋分隔更加衛生因為粉底其實係放在海綿內的粉底液所以用後一定要蓋好如果唔係會乾曬架.

粉芯是可以換的用完可以再REUSE個外殼環保D!

Precious Mineral Any Cushion 全效珍珠零瑕粉底霜出了2個顏色包括Natural Beige W13Honey Beige W24, W13色適合較白嫩膚色W24適合深膚色的朋友.

我想一提個粉卜唔係一般既粉卜黎架係好軟綿綿既Cushion, 深色個邊係上粉既表面質地細密不會吸左過多粉底只需要按壓在粉底CUSHION, 再印上面即可佢既海綿質地只需要輕輕力印就OK, 可以印得好平均!

不過圓形粉卜就唔係好岩用係細微既位置好似鼻翼及鼻樑位等等.

全效珍珠零瑕粉底霜既貼面度都好好可以印到好薄及平均既妝容膚色顏色平均左好多有少少遮暇度面上的色斑都淺色左皮膚白淨左而控油度都OK, 到中午時T位都有少少油光再補補碎粉都頂得到.



ETUDE HOUSE Precious Mineral Any Cushion 全效珍珠零瑕粉底霜 $188/15g

ETUDE HOUSE Official Website: http://www.etudehouse.hk/hk/brand/brand.jsp
ETUDE HOUSE Facebook: https://www.facebook.com/etude.hk


免責聲明:

產品由ETUDE HOUSE品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言