2013年8月3日 星期六

清宿便小幫手 – 日本JOY-IN大麥若葉青汁健腸啫喱

有無計過1日食幾多蔬菜及水果有無諗過小肚腩可以係宿便而形成宿便唔單止影響吸收能力仲會令皮膚差D而且仲係引發腸癌的因素!


市面上找到一款健腸的JELLY, 由日本製造採用多種植物製成無糖份及高纖添一日一條JELLY,可以幫助健腸清宿便.
JOY-IN大麥若葉青汁健腸啫喱內含500mg豐富蔬菜營養。採用日本天然高纖大麥若葉,有效活化及暢通腸道,清除宿便。即時攝取易缺元素,並補充身體流失營養。增強人體免疫力,排毒美顏。

不含砂糖,每支僅有19.7卡路里無糖、無咖啡因、無添加顏料仲無防腐劑添!

大麥若葉 - 含豐富的鐵、維他命C、鈣及膳食高纖維,幫助腸道排出廢物,有助於改善便秘。並抑制血液內多餘的膽固醇,讓血液清澈運行良好,穩定血液中膽固醇指數,對於預防動脈硬化的效果可期。

羽衣甘藍 - 被稱為「蔬菜之王」,含大量維他命ACB2及多種礦物質鈣、鐵、鉀。還有纖維素及生活上易缺的β-胡羅蔔素,有助提高身體的免疫力。

明日葉 - 明日葉內含有各種豐富的維他命AE、礦物質、良質氨基酸、鐵質、鉀、微量元素及纖維素。有助抑制體內酸性物質,增強人體免疫力及抵抗力,對緊張性腸胃問題有絕佳助益。
一盒10獨立包裝食用方便深綠色的JELLY內有一粒粒的果肉口感好似蒟蒻其實係菠蘿果肉, JELLY浸係糖水內打開包裝時要小心以免糖水流出. JELLY完全唔係草味的是好甜的生果味有點似芒果味, JELLY質地較實及有D粉狀的有點飽肚感呀!

食左幾日的確在上廁所時感覺肚仔更舒服係食得唔夠蔬菜既日子可以食一條補下吸收不足的纖維量.

建議早上或空肚食用,吸收效果會更佳!


JOY-IN大麥若葉青汁健腸啫喱 零售價:HK$99 / 10g x 10pcs
銷售點:萬寧獨買

JOY-IN official Website: http://www.joy-in.hk/
JOY-IN Facebook: https://www.facebook.com/joyin.hk
Catil Beauty 卡迪爾美容: http://www.catilbeauty.com/   https://www.facebook.com/intl.catil




免責聲明:
產品由 Catil Beauty 卡迪爾美容 公司提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言