2013年8月28日 星期三

四星期幫我打散色斑 - GARNIER Dark Spot Corrector 專業淡斑精華

歲月催人係我顴骨位既色斑跟蹤我既年齡日漸成長顏色仲愈黎愈深添係唔做醫學療程之下,我岩岩搵到個好幫手去擊退我既色斑佢就係GARNIER Dark Spot Corrector 專業淡斑精華啦!
GARNIER Dark Spot Corrector 專業淡斑精華含有以高科技封存追效純維生素 C, 能亮白及溫和代謝角質的功效打擊肌膚各種斑點並使膚色白皙透亮。只需要每日早晚取適量使用於清潔過後全面肌膚即可!

精華素針對頑固斑點痘痘印曬斑及底層隱藏既斑點.
精華素使用了鋁合金包裝容量仲比普通精華素大左一倍左右有成50ml相信足夠使用6個月左右!

其瓶口為尖形更可以準備擠出份量而且減少接觸空氣因為維生素 C會因為接觸空氣而氧化變色所以用完一定要盡快關上瓶蓋呀!

精華是白色的有一點酸酸的氣味搽開後氣味好快就消失了其質地好滑亦有少少厚身吸收度及滋潤度亦相當唔錯添皮膚用後有少少光澤完全唔乾有時我差點就忘記了要再搽面霜添!
已經用了4個星期啦皮膚完全無敏感亦見到顴骨位既色斑漸漸被打散及淺色左好多整塊面既膚色平均左不再是額邊偏黑的情況啦!
我在網上見過好多外國既朋友在使用8-12個星期後既效果會更加好我會再KEEP住用好希望顴骨位既色斑會完全消失!


GARNIER Dark Spot Corrector 專業淡斑精華 $ 129/50ml

GARNIER HK Website: http://hkgarnier.com/

免責聲明:
產品由itrial.hkGARNIER品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言