2011年10月22日 星期六

一晚敷10片mask - Neutrogena Hydro Boost Night Concentrate (Sleeping Mask)

相信大家都係報紙雜誌及電視都見到亞SA拍既廣告今次代替左樂基兒由亞SA做主角效果都係一樣甘活潑SELL緊既係Neutrogena新出既Sleeping Mask.
訓緊教既時間你知唔知自己係咪真係熟睡呢定係訓下醒下郁黎郁去呢呢位睡眠治療師就可以話俾大家知啦只需要痴曬線係全身用電流黎量度肌肉既郁動及心跳等資料就知道你係咪真係訓著左仲係唔係深睡!
晚上既11點至凌晨5點係睡眠既黃金時間日本科學家叫呢段時間為Cinderella Time. 呢段時間大腦會釋放出一隻叫褪黑色素”, 用黎調節睡眠質數及促進皮膚新陳代謝並具抗氧化功能而且褪黑色素比維他命CE有效60倍的抗氧化元素可以促使皮膚細胞分裂比日間快8令保濕及抗衰老功能無限放大所以女孩子要靚一定要把握呢段時間作充份休息!!


今次
Neutrogena新出既Sleeping Mask就係針對呢段褪黑色素分泌旺盛既時間Hydro Boost水份保濕Mask濃縮再現合獨有既針對式睡眠保濕技術”, 把握細包再生既高峰期於熟睡中為皮膚注入10mask既保濕精華!
褪黑色素自我地BB已經有架啦但當年齡既增長褪黑色素慢慢會減少去到35歲已經無左一半!所以要盡快保了其實係香蕉提子奇異果內都有好多褪黑色素架食多D!
立即返屋企試用Neutrogena Hydro Boost Night Concentrate打開瓶蓋一貫淺藍色既gel, 但係有一粒粒既藍珠珠係入面喎原來呢d藍珠珠係維他命E黎架!
建議使用方法 : 使用面霜後,於睡前取適量均勻敷於面上,無須沖洗可直接入睡。翌日早上再以清水洗淨。建議每星期最少使用2次,每日使用亦可。
捽幾下藍珠珠就會慢慢消失溶解係GEL.
呢隻Sleeping Mask質地比其他牌子厚身吸收得無甘快等了超過10分鐘都仲有痴笠笠既感覺.而且有一陣藥水味.
早上起床痴笠笠感仍在不過皮膚在洗面後明顯比沒用Sleeping Mask時滑好多如果1星期使用2相信BB肌離我不遠呀!!

Neutrogena wesite:

沒有留言:

張貼留言