2011年10月3日 星期一

一試愛上~ Phyris <汎姿> 全新 Hydro Active 透明質酸保濕面膜及透明質酸保濕精華

半個月前去完Phyris既發佈會, 大會送上了2款產品俾我地試用, 分別係Hyaluron Sensation 2-Phase 3重透明質酸保濕精華 50ml

同Hyaluron Sensation Mask 透明質酸保濕面膜 75ml, 先來介紹一下Hyaluron Sensation 2-Phase.

一支望落好似落妝水既精華水, 分開水油2層的, 淡淡的藍色有玻璃瓶內透出來, 好漂亮呀!
打開包裝聽到叮叮噹噹的, 以為有東西打爛了, 不來是瓶內有一粒玻璃珠, 應該係方便把液體攪拌.
因為水油是分開的, 所以用前一定要先mix好, 再按頂部的spray就可以了.

為了拍照, 過了2分, 水油又分開了....
我比較lazy, 把Hyaluron Sensation 2-Phase直接噴在面上, 再輕拍以便吸收.

吸收得好快, 皮膚即時變得水潤有光澤, 好像已塗上cream一樣, 十分舒服!!

可惜缺點是spray噴得不夠散, 只像一條直線, 要噴完再用手塗開才行.
Hyaluron Sensation 2-Phase 3重透明質酸保濕精華, 佢既3重透明質酸配方可迅即為表層到深層肌膚保濕、平衡水油分泌,並建立24小時水分屏障;角鯊稀可滋潤皮膚,在皮膚表面形成保護膜以抵禦外來致害物及防止水分流失,預防乾紋出現,助乾涸萎縮細胞回復水潤飽滿。可作化妝底霜,用後肌膚清爽、水嫩亮澤。乾燥缺水、水油失衡皮膚適用。

接住落黎試用Hyaluron Sensation Mask 透明質酸保濕面膜 75ml~
Hyaluron Sensation Mask 透明質酸保濕面膜既質感輕薄、清新,為肌膚提供即時而持久的保濕效果,令肌膚迅即水嫩飽滿並持久潤澤。同時,有效即時回復肌膚天然防護功能,增加肌膚彈性及緊緻度、減褪乾紋。
打開瓶蓋, 有貼紙封口, mask係淺藍色既gel~ 好creamy~
只需要大約1蚊銀既份量, 已經夠用全面. 介紹書話只需要敷5分鐘咋!
我搽埋頸位既2條深頸紋~
5分鐘後, 輕輕按摩敷了mask的地方, 加快吸收及血液循環, 就可以過水了~
做完mask, 皮膚滑不溜手, 超水潤, 額頭上的粒粒也即時減退了一點, 面上明顯帶光澤感, 好舒服.

大家可以係呢到知道更多Phyris既資訊架:

http://www.facebook.com/Phyris.HongKong

Phyris既產品係全線美康有售! 好易搵架咋!

沒有留言:

張貼留言