2011年10月4日 星期二

SOYJOY大豆甜品製作班

早前見到blog友中介紹SOYJOY會攪會員活動 - 大豆甜品製作班, 教會員用SOYJOY整蛋糕~

不過要在指定日子send email報告, 名額先到先得.

雖然我send遲左d, 不過都入圍呀!!

收到email個刻真係好開心!

我好耐好耐無整過蛋糕啦!

今次地點係Sogo Club舉行, 去到會場, 每人分派一份食譜同一條圍裙~

會場仲有好多SOYJOY馬騮公仔!
師傅已經幫我地準備好準確份量既材料
隻大馬騮好可愛呀!! 我都同佢影左幾張相!
以下就係整蛋糕既所有材料啦!
其中麵粉及CREAM內加入了大豆粉, 切合SOYJOY既成份!
師傅先整一次俾我地睇, 之後先再到大家先行整蛋糕!
呢個係師傅整既蛋糕~
我打好蛋白後加糖及麵粉, 再加入牛油, 就可以入爐焗啦!

入爐前整個過程都只需要短短十分鐘左右咋, 整一個蛋糕真係好EASY!
大家都好祈待自己個蛋糕入爐之後既情況, 我個蛋糕好彩仲"發得起"
我既完成品呀! 用左好多好多生果同CREAM! 大家覺得靚麻?

今次我男友都有一齊去整蛋糕架, 係班上唯一一個男仔! 不過佢個個蛋糕外觀真係麻麻地, 唔俾大家睇啦!
今次整蛋糕真係好開心呀! 師傅同PR都好NICE, PR仲送左一盒不同味道既SOYJOY俾我地返屋企~
仲有一套碟, 環保袋同掛袋鉤, 真係又食又"力"呀!

當晚為左要"消滅"個蛋糕, 特登係屋企煮飯, 個CAKE好好味呀!

甘就度過左一個開心既國慶節!

沒有留言:

張貼留言