2011年10月22日 星期六

Body Lotion助你睡得好 - Johnson’s Body Care 強生美肌既24 Hour Extra Care

上一篇提到Neutrogena新出既Sleeping Mask, 除左塊面要做mask之外我地既body都要留意架.
 
就黎踏入冬天天氣十分乾燥呢個星期我已經自殘左好多次你睇下我2隻手幾多傷痕手肘更有一道長2寸既傷痕完全唔知係邊到整到.

十分懶用Body lotion既我今次真係要用啦今次試用了Johnson’s Body Care 強生美肌既24 Hour Extra Care (即係最右手邊個支).
呢個系列特別添加左BB, BB油係我細個沖涼個時都一定會滴2滴入水中先肯去沖涼架!

Johnson’s Body Care 強生美肌既24 Hour Extra Care蘊含嬰兒潤膚油及天然油脂長效鎖水, 24小時深層滋養緩解乾燥甚至龜裂肌膚即使手肘膝蓋等特別乾燥部位也能重拾細滑觸感配方同時加入玫瑰及茉莉花香味於護膚後散發淡淡優雅香味.
大家知唔知香味可以令人更易入睡及relax以下呢幾隻味道就可以啦!
雪白的body lotion, 2下已經完全吸收了 (我皮膚太乾燥了 =.=”), 質地十分細滑而且不油不膩立即穿回衣服都不會痴衫!
還留著淡淡花香帶點玫瑰味relax好舒服可以幫我更易進入深睡期面部皮膚要靚就可以搵呢隻Body lotion幫手啦!

沒有留言:

張貼留言