2011年10月15日 星期六

與百位Blogger同時參與 - iMORE百人體驗團 (第二撃)

iMore係新Monday集團既一個美容及潮流資訊既網上平台提供更快更新既新美容產品第一手資料及時下服裝既潮流動向.

iMore今次係第2次舉辦百人體驗團啦雖然第一撃我未能抽空出席但係第二撃竟然有份參與,仲見到好多熟口熟面既blogger.

百人體驗團其實係一次過提供5個不同品牌既資訊即場俾大家試用及了解產品今次就有齊服裝iiJin, 首飾TSL, 護膚品Mioggi, 化妝品anna sui同埋iPad app iHoney.

每個品牌都有一個介紹環節同埋玩遊戲約有16blogger贏取到禮物價值仲有高達$6880既鑽石頸鏈個位得到鑽石頸鏈既blogger真係超幸運原來佢係前一日先贏取到一部Samsung Galaxy Tab, 真係好幸運!
今次大會仲請黎星級blogger羽翹透露佢同iMore黎既有乜野合作計劃雖然佢通宵左2不過皮膚依然好靚厲害!
品牌介紹環節完結後每位blogger都可以自由活動去到不同品牌既counter去更了解及試用產品我就俾TSL謝瑞麟既Atelier系列吸引了!

佢地既design好特別我最鍾意一對方型既對介粗線條而且鑲滿了鑽石十分型格!

今年12月結婚的我亦被另一個產品吸收了是一套過大禮時用的上頭用品是足金打做的呀!

遲下會報告Mioggi生命水及ANNA SUI 華麗指甲油既試用文~

沒有留言:

張貼留言