2013年8月2日 星期五

消脂同時美肌之小食推介 - Lifu Burner 奇異果及葡萄燃脂果凍

平時日日坐係公司無所事事既時間一定好想搵D野咬下食下通常我會準備定餅乾有時同事會帶來自家製蛋糕俾我地解下悶但係甘樣日日坐日日食就會變成大肚腩好易一發不可收拾要減肥係好辛苦架!

近日市面上推出左幾款減肥又美肌既果凍一條條的獨立包裝仲有不同口味可以選擇等大家口痕既時間可以用佢黎代替!


呢款減肥又美肌既果凍來自日本 - Lifu Burner 奇異果及葡萄燃脂果凍~
Lifu Burner燃脂果凍主要含有左旋肉鹼藤黃果及日本魚膠原蛋白三大瘦身美肌元素左旋肉可配合有氧運動將脂肪轉化為能量加速燃脂藤黃果發揮持續飽肚感亦可加速消耗體內脂肪,日本魚膠原蛋白可以維持肌膚彈性和緊緻性!

再配上2隻不同口味奇異果是低GI值水果阻止脂肪形成葡萄補血、美肌和潤髮等天然功效。一星期內就能有效地燃脂同時美肌,輕鬆維持完美體態!
燃脂果凍可以切碎後放入飲品做小食還可以放入冰櫃做雪條係夏天用黎消暑一流呀我自己就將葡萄燃脂果凍同Lifu另一出品 - Collagen 2000果凍(橙色)雪起左啦~
記得係餐前半小時或運動前食一支更加有效幫助燒脂架!

Lifu Burner 奇異果及葡萄燃脂果凍2隻口味一D都唔似外面既假生果味道清甜果凍亦不會太硬一包一啖幾好味~

連續試食了7我每日會食1-2味道是可以的不過要消脂成效不明顯只是覺得沒有亂吃零食總會健康D同不易增肥而美肌效果仍要點時間才知道呢…..



Lifu Burner 奇異果及葡萄燃脂果凍零售點全線屈臣氏發售

Lifu Burner (Kiwi Jelly) 奇異果燃脂果凍 15g x 7 packs - $148.00
Lifu Burner (Grape Jelly) 葡萄燃脂果凍 15g x 7 packs - $148.00

香港代理:  行健堂保健集團有限公司 http://www.xjthealthylife.com/burnerJelly/



免責聲明:

產品由 行健堂保健集團有限公司  iTrial.hk 提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言