2013年8月1日 星期四

改善頭髮開叉 – TRESemmé Split Remedy 分叉複合洗髮護髮系列

以前一見到頭髮開叉就會手起刀落立即剪左開叉既部份但原來開叉既頭髮再生長出黎都可能係開叉要針對問題就可以改用來自美國全新既TRESemmé Split Remedy 分叉複合洗髮護髮系列.


TRESemmé Split Remedy 分叉複合洗髮護髮系列有2個產品分別係洗髮露及護髮素. TRESemmé所有系統都係黑白配搭黑色就係洗髮露白色就係護髮素.
TRESemmé 全新 Split Remedy 分叉複合洗髮護髮系列,配方蘊含獨特成份Reconstructing Complex,含有正負電荷,吸附在帶有負電荷的受損秀髮上,令開叉的髮尾結合,秀髮更柔順閃亮、減少粗糙。配合 TRESemmé 分叉複合洗髮露及護髮素使用,可達至最佳複合分叉效果。

洗髮露是白色的帶在微香我係長髮都只需要一個5元硬幣就足夠. 洗髮露起泡力強泡沫豐富,按摩一陣就可以過水了.

把頭髮上的水份整乾少少就可以搽上護髮素護髮素同樣係白色既只需要搽在髮尾至髮中間就可以了要等待2-3分鐘就好像HAIR MASK一樣.
過水時已感覺到頭髮不會打結而且超柔順的把水份印乾頭髮十分有光澤打結情況完全無曬甩頭髮都少左D, 而且吹髮後的頭髮十分貼服毛燥問題改善不少用第1次已經愛上了!! 
已經連續用了幾日頭髮明顯聰話左細細條既頭髮唔會再飛起髮腳都無甘鬆散而且一整天都無打結而要改善開叉問題不是一時三刻可以見到相信要一段時間才看見了.


TRESemmé HK Facebook: https://www.facebook.com/TRESemme.HK
TRESemmé Official Website: http://www.tresemme.com/


TRESemmé Split Remedy 分叉複合洗髮露 $67.9 / 739ml
TRESemmé Split Remedy 分叉複合護髮素 $67.9 / 739ml


免責聲明:

產品由TRESemmé品牌提供本文章所發表的全部內容均屬個人意見,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

沒有留言:

張貼留言